12.10.2014

Prologue

Drogi pamiętniku

To idiotyczne, głupie, dziwne i pieprznięte. Zgadnij, kto przed chwilą do mnie dzwonił? Scooter Braun! Menadżer Justina Biebera! I zgadnij jeszcze, na jaki wpadł pomysł razem z moją menadżerką? Niedługo Justin powraca na rynek muzyczny z nowymi kawałkami, a mój film „Love, Rosie” niedługo wejdzie do kin, więc żeby było o tym głośniej, to mam przeprowadzić się do Justina i mamy udawać parę! Przecież ja nienawidzę po prostu tego dupka, a zaprzeczyć nie mogę, bo obowiązuje mnie kontrakt.
Kurwa.

_______________

Mamy prolog mojego nowego opowiadania! Mam nadzieję, że Wam się podoba :)
Skomentujcie proszę i powiedzcie, co sądzicie o tym zarysie fabuły, którą przedstawiłam :)

22 komentarze:

  1. Uuuuu, zaczyna się świetnie. Coś czuję, że będzie to ff, które będę czytać regularnie, co nie zdarza się często. Na prawdę jestem ciekawa następnych rozdziałów <3
    Ps, pierwsza ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie :) Ogółem wszystkie Twoje opowiadania są ciekawe :D Na pewno będę czytać. I mam pytanie. Jaki jest tytuł piosenki do zwiastunu tego opowiadania? Bo szczerze głos znajomy, ale nie mogę skojarzyć nazwiska xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba! :)
      Piosenka to: Maroon 5 - Animals :D

      Usuń
  3. No i już mam nowe opowiadanko do czytania. Zapowiada się..łoł..już sobie wyobrażam to wszystko, haha :D Informuj mnie o nowych rozdziałkach!
    Tymczasem zapraszam Cię do mnie, dziś wstawiłam I rozdział ;)
    http://the-other-side-of-us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super:) moglabys mnie informowac na tt?:> @olencjadokupil

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy prolog. Gdybym ja dostała wiadomość, że mam się przeprowadzić do Justina skakałabym z radości. Będzie na pewno dużo się działo. Czekam na pierwszy rozdział x

    OdpowiedzUsuń
  6. juz się nie mogę doczekać co będzie dalej, serio
    @caligenyphobia

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się zapowiada :) Mogłabyś mnie informować? @luvbiebsandmint

    OdpowiedzUsuń
  8. Już chcę wiedzieć co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam twoje opowiadania, a prolog strasznie mnie zaintrygowal. Czekam na to co bedzie dalej xx
    ineedangelinmylife.blogspot.com
    Ps. zwiastun jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawie, ale nie w moim stylu. mimo to myślę, że będzie świetne, więc tak trzymaj! powodzenia :) x @xsupportmyidols

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju ! Naprawdę mi się podoba. Zwłaszcza, że Justin jest tu sławny. Może to trochę nie w moim stylu, ale mogłabyś mnie informować na moich blogach? hurt-jb.blogspot.com albo na tym co komentoiwałaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam. :D Przyznam szczerze, że mnie zaciekawiłaś fabułą, chodź.. nie jest ona oryginalna, ponieważ spotykałam się już z takim właśnie pomysłem. Jednakże tylko Tobie, udało się mnie tak zaciekawić, że z pewnością będę tutaj zaglądać częściej! ;3 Czekam na dalsze rozwinięcie.
    ~ Drew.
    (Tt: @thepastx3)
    moje opowiadanie:http://glow-in-your-eyes-enlighten-my-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś w tym jest takiego co sprawia, że chcę czytać dalej. Mam nadzieje, że rozdział nie długo się pojawi ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Super!!! Czekam na 1 rozdział z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  15. Choć nie czytam ff z bohaterami którzy są w nim sławni ale to zapowiada się fajne :) Czekam na 1 rozdział xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne! Mogłabyś mnie informować? @luvjustinn

    OdpowiedzUsuń
  17. A kiedy rozdział!??

    OdpowiedzUsuń
  18. Ka bum ! Ciekawie się zapowiada , zobaczymy co będzie dalej 😄 Możesz informować ? @sexyy_kidrauhl

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie, na pewno będę czytać :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny prolog! Idę dalej :)

    OdpowiedzUsuń