17.02.2015

Prologue - part II

20.06.2015
Drogi pamiętniku

Te najmniejsze rzeczy zaprowadziły mnie tutaj
Wiem, że brzmi to banalnie, ale to prawda
Wiem, że to nie w porządku, że rzeczy przypominają mi o Tobie
Czasami chciałabym, żebyśmy tylko udawali
nawet jeśli tylko przez jeden weekend
Proszę, powiedz
To koniec?

Zapewne prolog nie daje dla Was większego sensu, ale przeczytajcie go jeszcze raz, może kilka razy i zrozumiecie, o co chodzi :D Wiem też, że jest to napisane w dziwny sposób, jednak jest to tłumaczenie piosenki Lily Allen - Littlest Things, która pojawia się też w zwiastunie.
No i co, jesteście gotowi na pierwszy rozdział? :D
JUŻ 08.03 PIERWSZY ROZDZIAŁ!
Skomentujcie proszę, chciałabym zobaczyć ile Was jeszcze zostało! <3

39 komentarzy:

  1. Ja jestem tu nadal :D I szczerze mówiąc nic mi nie daje prolog xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super *,* Czekam na pierwszty rozdział *,*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie moge sie doczekac!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę się doczekać ósmego marca!

    OdpowiedzUsuń
  5. O boze *-* chyba zaczynam rozumiec sens epilogu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wow *-* O jejciu... tak długo trzeba czekać na rozdział ;c ale to nic :D dam rade ;) ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja mam tyle czekac ?!!?? Ty sobie jaja ze mnie robisz ja dedne predzej !!

    OdpowiedzUsuń
  8. CZEKAM! Przeczytałam to kilka razy, a do tego słuchałam Love Will Remember - Seleny i poplakalam sie, naprawde. To niby smieszne, ale naprawde sie poplakal, ogh to takie swietne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem i czekam;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na marzec! Kocham

    OdpowiedzUsuń
  11. Za krótki ten prolog :c także czekam na next'a <3 DAWAĆ MI JUŻ 08.03 *.* x | @LLWTBBE

    OdpowiedzUsuń
  12. Wciąąąż tu jestem :* powiedz ze jutro jest 8 marca ;_; xd hah ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Juz sie nie moge doczekac kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Już się doczekać nie mogę! <33

    OdpowiedzUsuń
  15. Omg zrozumialam za pierwszym razem cos czuje ze bd smutny poczatek

    OdpowiedzUsuń
  16. Super nie mogę się doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Wytlumaczy ktos w skrocie co oznacza epilog? :)
    Czytam go 1000 raz i malo rozumiem
    Za wyjasnienie bardzo dziekuje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest prolog drugiej części, nie epilog :)
      Skoncentruj się najbardziej na tych słowach, wydaje mi się, że zrozumiesz:
      "Wiem, że to nie w porządku, że rzeczy przypominają mi o Tobie
      Czasami chciałabym, żebyśmy tylko udawali
      nawet jeśli tylko przez jeden weekend
      Proszę, powiedz
      To koniec?"
      I pamiętaj, że to jest z pamiętnika Lily, dwa miesiące po ich rozstaniu :)
      Może jakoś pomogłam rozwiązać Ci zagadkę :)

      Usuń
    2. Oooo dziekuje <3
      Juz wszystko jasne teraz rozumiem :*
      Jeszcze raz dziekuje :)

      Usuń
  18. jeeeej jak sie ciecze! czekam z niecierpliwością ! <3333 // +masz talent dziewczyno i życzę Ci sukcesów, bo to co piszesz jest niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny matko <3 I cudowny wygląd bloga!
    Przy okazji zapraszam do siebie na http://dearchloe-fanfiction.blogspot.com Liczę na jakiś komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już się nie mogę doczekać ♥

    OdpowiedzUsuń